top of page

המצוות בהן כפרתי בחיי עקב ברית המילה

קיבלנו מייל אנונימי מגבר ישראלי שנפגע מברית מילה, הנה מה יש לו להגיד על ברית המילה בהקשר של שמירת מצוות:

  1. כיבוד אב ואם - אינני מכבד את בחירתם למול אותי ובהחלט מעריך פחות אותם ואת שיקול דעתם בשל פגיעה זו.

  2. כיבוד השם - עקב הפגיעה שחויתי התרחקתי לחלוטין מן הדת וכיום לא רק שאינני מגדיר את עצמי כחילוני אלא אינני מגדיר את עצמי כיהודי. ברית המילה היא הסיבה היחידה להתרחקות זו.

  3. פיקוח נפש - שקלתי ליטול את חיי עקב ברית המילה שעברתי. בנוסף הדיכאון שלאחר הברית הוביל אותי להתמכרות למאכלים מתוקים (אליהם התייחסתי כפיצוי עקב הסבל שאני עובר) ולירידה בסקס ופעילות גופנית. הויטאליות בחיי ירדה משמעותית.

  4. לא תחמוד - עד שהבנתי מה נלקח ממני מעולם לא קינאתי באיש, ולאחר ההבנה של הפגיעה אותה עברתי אני מקנא היום בכל מי שנשאר לו פרנולום באיבר המין (שלי הוסר לחלוטין).

  5. משיכת מה שנשאר מהעורלה - משיכת העורלה שאני נאלץ לעשות מדי יום עקב הברית היא חטא לפי היהדות (אך לא בעיני).

  6. עיסוק מוגבר במין - עקב הפגיעה אני עסוק בעולמי המיני הפגוע הרבה יותר משהייתי רוצה, כדי לנסות למצא פתרונות לפחות לחלק מהבעיות שהברית גרמה לי. באופן אירוני גם זה מנוגד ליהדות. כמו כן, התמכרות לפורנו עקב תסכול מיני.

הורים יקרים- העולם השתנה. בשילוב האינטרנט והמידע החופשי - מבוגרים נפגעי ברית מילה מודעים יותר, כועסים יותר ומתרחקים מהיהדות. אינני היחיד. אם חשובה לכם המסורת כפי שהיא היתה חשובה למשפחה שלי - אני ממליץ בחום שלא למול את בנכם. כמות החטאים שהוא עלול לעשות עקב בחירתכם גדולה משאתם חושבים.

ברית המילה נכפתה על הגבר הזה בכוח ובאה יחד עם נתינת השם.

אם אתם חילונים וחשוב לכם לשמור על מסורת אנחנו מציאים לכם לפנות לטקס ברית שלום הוא גם שומר על המסורת וגם שומר על זכויות האדם והשלמות הגופנית של בניכם.

בטקס הזה אתם נותנים שם לתינוק, מברכים את הברכות וממשיכים את החיבור למסורת בלי לחתוך חתיכה מהגוף של הבן שלכם.

אם אתם רוצים להימנע מהמצב שהגבר הזה מתאר - זאת אופציה מושלמת בשבילכם.


הגיבו ושתפו בין חברים. כל טיפה של מידע יכולה להציל ילד נוסף ממילה בכפייה.



120 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

ברית מילה- רק נזקים

עדות מגבר נימול, בן 21: את הברית מילה הגרועה שעשו לי גיליתי באזור גיל 20. בעודי מגלח את האזור, מגלה שערות שגדלות על הפין. אני אדם ש*מאוד* חלק, בקושי שערות על הגוף. המוהל חתך לי יותר מידי, מה שגרם לעור

עדות מגבר שזוכר את ברית המילה שלו.

בן 27: "היי, קוראים לי ***** ואני רוצה לדבר על נושא מאוד קרוב ללבי- ברית מילה. עליתי לארץ בגיל 3, עולה חדש, והוריי לא הכירו את נושא היהדות מקרוב מדי. מה שכן, נאמר להם שעליהם לקחת אותי לבצע ברית מילה -

ברית מילה - ניתוח לכל דבר שיכול להביא לבעיות בריאותיות כמו אחרי כל ניתוח!

אני מהנדסת תוכנה, בת להורים רופאים בישראל. אחיינים שלי עשו להם ברית מילה בגלל לחץ במשפחה מצד של אחד ההורים כטקס וילד יגדל בישראל אז חייבים. אוייי כמה פעמים כולם רצו להחזיר את הרגע אחורנית, ולקחת את המ

bottom of page